76 (edited by Snazzy 2010-05-20 20:06:38)

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

Guys how hard i work as hard is the schock that i cant/wont release this gameskin.
Why . Look on that picture:

http://www4.pic-upload.de/20.05.10/yb2t1lzbuzx.png


While drawing i didnt think about that i would have to Resize the pictures later, and the picture of the dragon Launcher as you can see, is too long in the length and too small in the height, but otherwise work.









http://www4.pic-upload.de/20.05.10/nie2wxls7lj.png










http://www4.pic-upload.de/20.05.10/mzxh3twt7w.png

77

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

nah its okie like that smile Or... Well, we need to check it ingame.. Oo

I'll show you Kuzma's mother!(c)Nikita Hrushev
DarkMarta - Artist. cool
Rise up, and dont you fall down again... Rise up, its time we break the chains.

78

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

As i was depressed and angry big_smile i made this artwork. i really like it and the details and shadows were a lot of work, but its done smile

http://www4.pic-upload.de/20.05.10/qrocr1u4km66.png

79

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

WOW, realy great! big_smile

80

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

Im your fan Snazzy Q.Q... The word "awsome" wont fit here... Because its even better then awsome!!1oneoneeleven I hope I could be as good as you.. tongue

I'll show you Kuzma's mother!(c)Nikita Hrushev
DarkMarta - Artist. cool
Rise up, and dont you fall down again... Rise up, its time we break the chains.

81

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

DarkMarta you really remind me of Ida big_smile

Snazzy' the katana looks more like an axe..

Account inactive since 11/8
.. Although i sometimes visit :3...

82 (edited by DarkM 2010-05-21 13:41:33)

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

Alpha-Nuva, Thank you very very much xD And about the katana - it supposed to be an axe, but its better when its a katana big_smile Snazzy! Resize it to a gameskin! big_smile I wanna use it tongue

I'll show you Kuzma's mother!(c)Nikita Hrushev
DarkMarta - Artist. cool
Rise up, and dont you fall down again... Rise up, its time we break the chains.

83

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

Hello I tried putting SnaZzys gameskin together off course under permission from SnaZzy himself - or I think i got permission we talked about it yesterday big_smile

http://i607.photobucket.com/albums/tt155/InnovativeVman/SnaZZysGameskin.png

I see what SnaZzy means hmm

So now i got a posterous too - Check it out smile
Contributing on The Messengers gallery - Read more here

84

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

Yes you had the permission Zippah tongue.

Oh thanks for all your nice comments smile.

85

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

wow snazzy, you are really improving! btw the gameskin is nice, but the pistol is crap =P

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

86 (edited by Snazzy 2010-05-21 17:19:40)

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

The Messenger wrote:

wow snazzy, you are really improving! btw the gameskin is nice, but the pistol is crap =P


haha seriously^^ youre right

?! Why did you downvoted the messenger ._.

87

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

I made a little Logo.

http://www4.pic-upload.de/21.05.10/d689de6azwrp.png

88

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

Snazzy wrote:

As i was depressed and angry big_smile i made this artwork. i really like it and the details and shadows were a lot of work, but its done smile

http://www4.pic-upload.de/20.05.10/qrocr1u4km66.png

wow o.O all those details, must've indeed been alot of work.Impressive. Very good job big_smile

89

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

Thx. I made a wallpaper for the wallpaper thread. Its size is 1600x1200 Please do me the favor and watch/download it in fullzise!! Therefor you can either klick on the download button or on the image and on pic-upload.de click on it again and it well be fullsized. Thanks <3

http://www4.pic-upload.de/22.05.10/sj7y1huudemg.png

DOWNLOAD the full size::



Here

90

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

new Header:http://www4.pic-upload.de/23.05.10/aijyzqlyi6hk.png

91

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

its not good but i just had to lol bout it when i see it xD

http://www4.pic-upload.de/23.05.10/hckmfxio38hb.png

92

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

Cool, but a little brutal. Or not? ^^ brownbear... pilgarlic... hmm.

93

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

Wow. I can see you are really working around the clock to make and improve your art work. Most of these are really good on the eyes and flow well. Great job in all. smile
If you could, I would like if you make a small or large paragraph on graphic tips or whatever comes to mind about graphics because my sexy topic is lacking in that part.

Give others the respect you wish to be respected with. In the mean time, enjoy the website!

94 (edited by Snazzy 2010-05-24 10:33:10)

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

|X-treme|Bee wrote:

Wow. I can see you are really working around the clock to make and improve your art work. Most of these are really good on the eyes and flow well. Great job in all. smile
If you could, I would like if you make a small or large paragraph on graphic tips or whatever comes to mind about graphics because my sexy topic is lacking in that part.


im currently working on it smile.

95

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

|X-treme|Bee wrote:

I would like if you make a small or large paragraph on graphic tips

Paragraph = text, not arts big_smile

Support Staff - ESL.eu Teeworlds Admin

96

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

Lanta wrote:
|X-treme|Bee wrote:

I would like if you make a small or large paragraph on graphic tips

Paragraph = text, not arts big_smile


GOOSH xD YOu got me im such an **** xD i should read better. so you want rules for the graphics forum sure i can do THAT too XD

97

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

Snazzy wrote:
Lanta wrote:

Paragraph = text, not arts big_smile

GOOSH xD YOu got me im such an **** xD i should read better. so you want rules for the graphics forum sure i can do THAT too XD

Haha... yeah. Maybe I can put a link in my topic and they can see post like this on how to make better graphics, and in that way, graphics would be helpful, but I wanted something in words that would kind of explain the majority of the art to making arts and graphics.

Give others the respect you wish to be respected with. In the mean time, enjoy the website!

98

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

Meh, about that.. I might do some rly quick tuts how to draw some rly simple tees... Just to teach some beginners teestyle...
If needed.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

99

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

The Messenger wrote:

Meh, about that.. I might do some rly quick tuts how to draw some rly simple tees... Just to teach some beginners teestyle...
If needed.

Sure. If you make one, I'd add the link somewhere in my topic under graphics, or if it's text that'ill work too.

Give others the respect you wish to be respected with. In the mean time, enjoy the website!

100

Re: [ART] Snazzy°s Workbench

I made this logo for a clan. Feel free to request me anything smile i will promise to mention that and try to make it for you when i find the time. this is easy for you and training for me smile

http://www2.pic-upload.de/28.05.10/731vov6necvb.png